memandu??


Firts of all, alhamdulillah sebab baru hari ni lesen L saya keluar. Bersama 2 orang lagi sahabat saya hidayah na'aim dan Anis Syahirah..
Sebelum tu byk jugak cabarannya..(cewah,tade la mencabar sangat). apa yg paling mencabar ialah mengharungi kelas amali 6 jam.
FUHLAMAK!!
Masa tu lah teringat zaman sekolah. Cikgu ajar kt depan,aku tidur kat belakang. Hailah,rindu kot nak dengar teriakan guru-guru cemerlang tu. Setiap hari mesti dengar:
"Hazwanie! open your eyes!!"hehe tersengguk-sengguk masa bio.
Tiba masa chemistry pulak aku tak tidur. tapi kawan sebalah aku yang tidur. Macam biasa, tcer Jammy salah nama..
"ha!tu lah kerja Hazwanie,asal saya cakap, mulalah dia. Tersengguk-sengguk"
"eh tcer, dia XXXXXX lah. Hazwanie tu saya."
tergelak terus tcer. Pape pun rindu saat-saat tu.
Ok sambung. alhamdulillah gk sebab computer test aku lulus dengan cemerlang. Terkejut pun ada gk sebab buat latihan semedang je failed..hehe nah tengok




..uh2,besar tu ..hehe
Dan inilah hasilnya :




hahah,,cun kan aku!!
hari ni baru boleh belajar memandu. Kereta? oh,itu esok hari. Jejak kasih la pulak. Berunion disana. Excited teramat lah sangat. 
* Nor Diyana
* Intan Syahirah
*Nurul Huda M
*Suzianti
*Najla
*Siti Aisyah
dan ramai lagilah..haha kecoh van abang Lan dibuatnya. Hem,berani mereka-mereka yg lain tu gelakkan aku lambai-lambai. Hailah,demi P aku sanggop buat pape.. Harap-harap lulus terus lah sekali test. Anda yang belum, Bila lagi???

5 comments:

byha said...

yeee akhirnya ,.. tahniah . sekarang perlu mengharungi detik 10 jam,. sedia ye..behhehe

wanie. no IC tutp untuk keamanan sejagat

karmila said...

sat lg kite menyusul yee,,,,,

..::NaBiLaH SoLeHah::.. said...

oit...x ajak aku pun...aku kat ASIA sorang2 je...yg ramai bdk2 laki..benci3..hehehe...

dya daem said...

haha .. sangat best ouh .. wahh wahh ~

wanie paed~ said...

best2..nabilah..lain kali kite amek sme..hehe