Tamhidians. .Eps1




Saya ada kawan baru. Kawan saya BAIK, CANTIK, MENARIK, TERTAWAN, JUTAWAN. 
'Saya Sayang Kawan Saya'

TAMHIDI SAINS & TEKNOLOGI
KTS2, TTS 5, E1-4 Kolej Kediaman Nilam Court,Nilai , Negeri Sembilan.

KTS2
Not bad dan saya sukakannya. Sebab lecturer tak kenal saya. So kalau saya tertidur,lecturer takkan mentioned nama saya.


lab physics




TTS 5
Mereka memang syiok!!HACK twitter saya. Belajar sama-sama,nakal sama-sama,kena marah sama-sama.



penolong ketua KTS2 (najihah rohmat) & TTS 5(aqilah kamaruddin)

perbincangan bahasa arab yang menyeroknokkan

hebat kan?sempat tangkap gambar masa ustaz garang

E1-4 Nilam Court,Nilai

Ok,yang ni lebih banyak bersama. Makan sama-sama,tidur sam-sama, jimat sama-sama,beli burger pakai telekung sama-sama, shopping barang rumah sama-sama, buat bising sama-sama (padahal aku je yang lebih2,hehe). Segalanyalah. Bayangkan makanan yang sepatutnya terbayar dalam RM 9 jadi RM 3-4. Hebatkan?hehe taknak banyak cakap,nak simpan air liur. Pastu taknak penatkan jari ni sebab soalan tutorial belum siap lagi. Ok jom tengok sikit-sikit gambar.

berkelah kat tasik 'CANTIK'

hang out depan restoren nasi arab..haha

surat khabar sebelum burger

fatimah yang lucu

sarapan pg yg menjimatkan


meja budak 'RAJIN' belajar

NURUL FATIN

ok,nampak tak gambar yang bawah sekali ni?? NURUL FATIN.
1JULY1994

"I wish u happy,happy, happy birthday baby tua!!!!!"

special song for u



....................tamat......................











No comments: