Perjalanan bermula.










Kini aku bergelar siswi. Ayat mesti gramatis. haha
Ok kehidupan universiti sedikit berbeza dengan sekolah dulu-dulu. Apa-apa pun aku tetap sukakan sekolah sebab kat situ banyak sangat kenangan yang dah terbuat.

Baiklah,selepas sekolah:

lebatnya lah bagasi




Cerita bermula dengan orentasi:

Orentasi agak memenatkan. Tapi ia sangat berbeza dengan orentasi yang yg aku pernah ikut. Hanya duduk dan goyang kaki,kadang-kadang tu sampai tertidur. Bosan pun kot..hehe tapi ok je,banyak ilmu yang dikongsikan. Kitorng tak boleh nak balik kolej penginapan sebab jauh~ sangat-sangat. 12km tu,jauh!!! Sampai malam. 
Ta'aruf Week : klik di SINI

Pagi-pagi buat senaman sikit. BERDIRI & BEREBUT bas untuk sampai ke Stadium Tertutup Nilai. Sejuk betul stadium tu sampai boleh tidurkan kami-kami kat situ.

cantik tak baju orentasi tu

ni kerja budak bosan

wakil SLISSIAN di sini

senamrobik yang mampu memitamkan orang..haha

pusat TAMHIDI baru yang sangat sejuk

Norin, Wahida, Asma'

Lepas ni kawan serumah yang satu kuliah dengan aku pergi Beijing,siapa nak temankan aku kt rumah kalau takde kelas. Btw USIM boleh tahan lah. Aida Salleh & Hannan,semoga perjuangan kita disini tak terhenti.

FULLSTOP




1 comment:

Syimi_Nunun said...

Best nya :D Untunglaaaah ~