Comment Yourself Sayangs


Jom main komen-komen.

Situasi 1:
"Buruk amat perangai dia. Asyik tanya soalan banyak-banyak je"
#Salah ke kalau kita tanya benda yang betul?? Erm,tapi jangan lah tanya benda-benda yang tak perlu ditanya ya SAYANGS.

Situasi 2:
"Asyik-asyik muka kau je yang tanya soalan,takde orang lain ke. Menyampah dah aku tengok"
#Awak tak nak tanya soalan ke??Awak dah pandai? SAYANGS,kita nak tuntut ilmu jangan asyik nak mengomen orang je.

Situasi3:
"Dia ni asyik pakai baju yang sama je. Takde baju lain ke. Mesti tak basuh baju ni."
#SAYANGS,,biarlah dia nak pakai baju apa pun.Dia nak basuh baju ke tidak. Awak punya baju banyak sangat letu :)

Situasi4:
"Kan best kalau tempat ni besar,luas dll. Boleh lah aku buat sesuka hati aku"
#SAYANGS,kalau nak tempat yang HIGH CLASS,buat lah sendiri. Jangan taw nak komen j

Konklusi:
SAYANGS,kita jangan suka komen orang lain. Kita ni perfect sangat ke?? Manusia kan sebaik-baik kejadian,,kenapa kita tak berusaha memuliakan diri sendiri.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Saya komen diri saya sendiri

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''



No comments: