sceinces in fun


Perlukah cerita semua ni?? Ok,saya rasa perlu kot.
S . A . I . N . S  S . T . U . D . E . N . T
yAa, I'M sceince student. What the story about?

Saja nak cakap yang sains ni memang best. Bila orang tanya kenapa aku ambil bidang sains, jawapan MINAT. Memang pun. Bila orang tanya apa cita-cita aku, SURI RUMAH. Pelik sangat ke nak jadi suri rumah sepenuh masa. Ramai yang pelik kenapa aku susah-susah belajar subjek-subjek pelik ni sedangkan aku nak jadi SURI RUMAH je.
BECAUSE : SAYA NAK JAdI SURI RUMAH YANG BERILMU.
"saya belajar untuk menuntut ilmu,bukan untuk cari kerja."
Tapi sebelum tu kena juga la kerja dulu kan?hehe

Betulakan niat kita belajar:
MENUNTUT ILMU LILLAHI TAALA.

Actually cuma excited dengan experiment-experiment yang baru je aku buat. Bedah tikus, tengok bentuk geometry bagi molecule. Ok jom kita belajar pasal tikus sikit-sikit.


kalau tengok video macam ni memang lah geli,tapi kalau dah buat,rasa mcm best sangat2.




MOLECULAR GEOMETRY pn best jugak. Tapi tak bnyak gambar lah. Ok tgok j lah yang ni



Semua yang kita belajar memang menyeronokkan. Lagi-lagi bila dapat diamalkan. Ilmu tanpa amal ibarat pokok tidak berbuah. 

Umat Islam harus cemerlang,hari ini mesti lebih baik dari semalam





No comments: